Resident Evil Umbrella Chronicles gameplay Sobota, 14 kwietnia 2007, 17:57, by Linki
W wielkim skrócie: w demie, które trwało od początku rezydencji aż do walki z Yawn'em, można było sterować tylko Chrisem. Jill cały czas chodziła z graczem (można było słyszeć jej głos bądź zobaczyć w cut-scenkach), lec nie brała udziału w walce. Standardowym wyposażeniem jest pistolet z nieskończoną ilością amunicji. W demie można było znaleźć jeszcze maszynówkę oraz strzelbę, a Capcom obiecuje jeszcze więcej broni, w tym nóż, granaty i wyrzutnię rakiet.
Sterowanie wygląda następująca: wiilotem oczywiście celujemy (ponoć celowniczek jest bardzo czuły) i strzelamy przyciskiem B. Dookoła celowniczka widnieje pomarańczowe kółko, które wskazuje ilość amunicji. Broń przeładowuje się potrząsając wiilotem, a zmienia za pomocą krzyżaka. Przyciskiem A zbiera się przedmioty (broń, roślinki itp) bądź odpychamy przeciwnika (wówczas gra przechodzi w TTP, Chris tnie zombiaka nożem a następnie odkopuje). Nunchaku służy do rozglądania się i, jak podają w/w relacje, bez tego większość przedmiotów czy alternatywnych dróg (w demie w pewnej chwili Jill mówi, by sprawdzić, co jest za drzwiami po prawej; wówczas trzeba było się obrócić w prawo i strzelić w drzwi) będzie niedostępna dla gracza, więc będzie trzeba go używać.
Ogólnie gra zrobiła na ludziach dobre wrażenie. Grafika się podobała (choć niektórzy narzekali na niekiedy zbyt rozmyte tekstury), a gra chodzi w rozdzielczości 480p, w rozmiarach panoramicznych.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.