|
Wersja 1.3 Wtorek, 10 kwietnia 2001, 00:00, by MiGoo |
Z okazji nadchodzących Świąt Wielkiej Nocy postanowiłem zrobić niespodziankę wszystkim maniakom Residenta i zaktualizować stronę... Przez ostatni miesiąc trochę się uzbierało nowych materiałów, z których:
- utworzyłem nowe działy: Nowele (są tu zawarte informacje o nowelach spod znaku Resident Evil), Figurki (figurki z bohaterami z trzech pierwszych części Resident Evil) i Wierszyki (zachęcam do pisania własnych utworów związanych z Resident Evil). - wrzuciłem też mał± Ankietę, w której chcę się dowiedzieć, czy podoba się Wam moja strona - warto zajrzeć do działu Nowości, gdzie umieściłem info o BioHazard Code: Veronica X, który ukazał się już w Japonii na PS2, oraz o Resident Evil na telefony komórkowe. - jak zwykle korekty różnych podstron, dodałem kolejny Epilog w Resident Evil 3 oraz 25 zdjęć z Resident Evil 1.5 na PSX.
|
Resident Evil Code: Veronica X Wtorek, 10 kwietnia 2001, 00:00, by MiGoo |
Na PlayStation 2 wyszedł w Japonii Resident Evil Code: Veronica X !!! Różnice w stosunku do Dreamcast'a: dla przeciętnego gracza i jego oczu, początkowe demo będzie jakościowo identyczne z wersją DC. Sekwencje ładowania kolejnych etapów podczas gry, czyli osławione "otwieranie drzwi" są czasami trochę za długie, ale takie same były na DC. Na niekorzyść PS2 (a przynajmniej wersji japońskiej) wypada czasami jakość scenek przerywnikowych tworzonych w real-timie na enginie gry. Na krawędziach twarzy bohaterki - Claire Redfield - widać brak anti-aliasingu, a całość gry spowija czasami dziwny "bluro-podobny" efekt. Wiele scen zewnętrznych ma wyblakły, "wyprany" wygląd i niewyraźne, "zamazane" granice pomiędzy tłem środowiska a postaciami np. zombie. Należy jednak wyraźnie stwierdzić, że jakość zarówno wykonania otoczenia jak i filmów FMV jest taka sama jak na DC, czyli fantastyczna. Imponujące są także efekty świetlne, łącznie z możliwością oświetlenia określonej powierzchni w real-time np. latarką. Jakość tekstur została lekko poprawiona, zwłaszcza w sekwencjach prerenderowanych. Ogólnie grafika wydaje się mniej ostra niż na DC, ale dzięki temu tworzy także swoisty "płynny" klimat. Praca kamery, ujęcia oraz sterowanie postacią jest identyczne jak na DC, tak samo jest z dźwiękiem i dialogami oraz klimatem który wytwarzają - ale tym razem posiadacze zestawów z Dolby Surround wydobędą z tego tytułu więcej. Z obiecanych dodatków w stosunku do wersji na DC, "Veronica X" otrzymała ok. 10 minut nowych filmów FMV, które w większości koncentrują się na postaci Alberta Wesker'a, oczywiście w kontekście obecnego wątku - jego charakterze i "ciemnych" powiązaniach z korporacją Umbrella.
|
Resident Evil w komórce Wtorek, 10 kwietnia 2001, 00:00, by MiGoo |
Dla tych, którzy chcieliby pograć w "Resident Evil" na telefonie komórkowym, jadąc do szkoły lub pracy muszą pojechać do Japonii, gdzie trwają prace nad taką wersją gry. Zawierać ona będzie elementy strategii i multiplayera - gracze będą podzieleni na atakujących i ratujących. Capcom planuje pobieranie (jeszcze nie ustalonych) miesięcznych opłat za udział w grze.
|
Resident Evil Zero Wtorek, 10 kwietnia 2001, 00:00, by MiGoo |
Okazało się, że zapowiadany na Nintendo 64 Resident Evil Zero ukaże się na nową konsolę Nintendo - GameCube'a. Decyzję zapewne podjęto ze względu na słabe możliwości N64, który ginie naturalną śmiercią. Z tego względu szykuje się porządny Resident z naprawdę świetną grafiką !!!
|
|
|
- Resident Evil 4 Remake PS4, PS5
24/03/2023
- Resident Evil 4 Remake XboX Series X/S
24/03/2023
- Resident Evil 4 Remake PC
24/03/2023
|
|