Unofficial RE

RE: The Escape


 

Resident Evil: The Escape (RE: Ucieczka) to powstający już od jakiegoś czasu mod do gry Half-Life... A co to oznacza? Że wreszcie PC'towcy bedą mieli swojego Residenta first person...

Witamy w Resident Evil: The Escape. Jest to specjalna modyfikacja gry Half-Life dla pojedyńczego gracza, która przekształci Half-Life'a w całkowicie nową grę Resident Evil... Nowa historia, nowe postaci, nowe sceny, no i przede wszystkim powrót do tajemniczego świata Resident Evil.


FABUŁA GRY:

Było pewne, że Brian Irons głęboko sięgał do kieszeni Umbrella'i. Był to człowiek, który dzięki Umbrella'i mógł robić wszystko, aż do pewnego momentu. Burmistrz Michael Warren, chociaż nie był bez winy (również przyjmował łapówki), nie współpracował tak jak by oni tego sobie życzyli. Gdyby ktoś taki jak Irons był burmistrzem... I wtedy postawili sobie cel: zrobimy z Irons'a burmistrza. Warren zostaje coraz bardziej odsuwany na boczną ścieżkę, natomiast jego kompetencje przejmuje Brian Irons. Wówczas Raccoon City będzie pod ich całkowitą kontrolą...

   

George Scott, medyk z jednostki Bravo oddziału S.T.A.R.S. wiedział dobrze, do czego zdolny jest Irons. W kwietniu 1998 roku, Szef Irons wysłał go, aby pomógł cywilom którzy odnieśli rany na skutek zamieszek spowodowanych przez pewien miejscowy gang. Kiedy Scott przybył na miejsce, nie zastał ani cywili, ani gangu. Znalazł za to pewną broń. Niedługo później policja znalazła ciała bezdomnych ludzi, którzy zostali zabici bronią, którą znalazł Scott. Ponieważ Scott nie uratował ich, obrażony Irons zwolnił go z oddziału S.T.A.R.S. Oczywiście broń należała do Irons'a.

Dlaczego Irons tak postąpił? Ponieważ Scott był bliskim przyjacielem burmistrza Warren'a. Poprzez znieważenie najlepszego przyjaciela burmistrza Irons miał zamiar zniszczyć publiczne zaufanie do burmistrza. Ale kto mógł wiedzieć, że Scott tak szybko się weźmie w garść i że zostanie oficerem na Posterunku Policji w Raccoon City? Kto wiedział, że to przykre doświadczenie spowoduje, że będzie on miał dużo więcej niż dotychczas motywacji do działania? Scott wrócił spowrotem do pracy i natychmiast udał się do Irons'a, który tylko czekał na takie jego posunięcie. Ale niestety nie mógł wrócić do oddziału S.T.A.R.S.. Rebecca Chambers została powołana na jego miejsce...

   

Ponieważ pojawiło się duże niebezpieczeństwo ze strony Umbrella'i, burmistrz Warren wysłał swoją córkę Beverly do swojego starego przyjaciela, oficera George'a Scott'a, który miał ją chronić. Scott doskonale wypełniał swoje zadanie niedopuszczając żadnych zombie'ch w jej pobliże, ale Irons widząc to zabrał ją, podczas gdy Scott walczył z zombiakami. Kiedy ją zabierał poszczelił ją w brzuch. Kiedy Scott dowiedział się o tym niezwłocznie udał się na Posterunek, lecz w tym czasie Irons rozmawiał przez telefon z kimś z Umbrella'i. Kiedy wreszcie wszedł do biura, zobaczył martwą Beverly leżącą na biurku. Scott wpadł w niepochamowaną złość. Zabił Irons'a. Niedługo potem zjawił się prezent od Umbrella'i: Tyrant, który miał jeden rozkaz do wykonania: zabić Scott'a. Nie mając innego wyjścia, Scott ucieka z miasta przed potworem. Ale jego ucieczka dopiero się zaczyna...


Modyfikacja będzie posiadała swoje własne bronie specialnie wykonane na potrzeby MODa, postacie z RE bardzo dobrze wykonane, oczywiscie zombiaki, Hunter'y, Licker'y, Tyrant'y wszelkiego pokroju i niemal wszystko to, co można było spotkać w serii RE. W The Escape będzie odtwarzana bardzo dobrze wykonana muzyka, którą to już po części można sobie sciągnąć z oficjalnej strony moda.


ZAŁOŻENIA GRY:

Poniżej znajduje się krótki wykaz pomysłów, które twórcy moda RE: TE mają zamiar wykorzystać w swojej grze:

- całkowicie nowa przygoda w świecie Resident Evil w trybie single player;
- nowe bronie, amunicje oraz zioła lecznicze;
- nowe sceny z dialogami wypowiadanymi przez postaci;
- muzyka w czasie gry;
- nowa historia zawierająca nowe, jak i dobrze znane postaci z świata Resident Evil;
- tryb multiplayer z następującymi trybami: Team Play, Cooperative a także z Deathmatch'em;
- alternatywny widok w trzeciej osobie po naciśnięciu jednego klawisza;
- nowe jak i znane potwory występujące w świecie RE.


WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

Half-Life :)
Pentium II 450 MHz lub lepszy
Karta graficzna z akceleracją OpenGL lub Direct3D
Karta dźwiękowa
200-250 MB wolnego miejsca na dysku.

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X