|
1998 - PlayStation
1998 - Game.com
1999 - PC
1999 - Nintendo 64
1999 - Dreamcast
2003 - GameCube
Opis. wersja: PC
|
|
Grafika: 5
Muzyka: 8
Grywalność: 9
Pomysł: 9
Ogólnie: 9
|
|
Użyte w dziale skróty oznaczają:
1. LA - przedmioty dla Leon'a w sc. A,
2. LB - przedmioty dla Leon'a w sc. B,
3. CA - przedmioty dla Claire w sc. A,
4. CB - przedmioty dla Claire w sc. B,
5. brak skrótu - przedm. dla Claire i Leon'a w sc. A i B.
|
|
CABIN KEY - Klucz do kabiny
GDZIE : W kabinie w Alejce z kabiną [11] - [CB,LB]
UŻYCIE : Otwiera furtkę w Alejce z kabiną [11].
|
|
SPADE KEY - Klucz ze znakiem pika
GDZIE : Z fontanny w holu [13] po użyciu Unicorn Medal'u
UŻYCIE : Otwiera wszystkie drzwi z wyrzeźbionym pikiem.
|
|
HEART KEY - Klucz ze znakiem serca
GDZIE :
Z biurka w Pokoju zabaw [21] - [LA,LB]
Z biurka w Pokoju Szefa [45] - [CA,CB]
UŻYCIE : Otwiera wszystkie drzwi z wyrzeźbionym sercem.
|
|
DIAMOND KEY - Klucz ze znakiem kara
GDZIE :
Na skrzyni w Magazynie [41] - [LA,CA]
W dziurze drzwi w Korytarzu - Poczekalni [35] - [LB]
W Pokoju S.T.A.R.S. [33] - [CB]
UŻYCIE : Otwiera wszystkie drzwi z wyrzeźbionym karem.
|
|
CLUB KEY - Klucz ze znakiem trefla
GDZIE : Na półce w Pomieszczeniu z trzema skrzyniami [70]
UŻYCIE : Otwiera wszystkie drzwi z wyrzeźbionym treflem.
|
|
SPECIAL KEY - Specjalny klucz
GDZIE : Ma go Brad w Wejściu do Komisariatu policji [8] - [LA,CA]
UŻYCIE : Otwiera szafkę z rzeczami i specjalną bronią w Przebieralni [22].
|
|
SMALL KEY - Mały klucz
GDZIE :
W pomieszczeniach: [28], [38] - [LA]
W pomieszczeniach: [21], [38], [91] - [LB]
UŻYCIE : Do otwarcia wszelkich zamków w pomieszczeniach: [14], [35] i [79].
|
|
LOCKPICK - Wytrych
GDZIE : Od początku gry u Claire - [CA,CB]
UŻYCIE : Do otwarcia wszelkich małych zamków.
|
|
CONTROL PANEL KEY (DOWN KEY) - Klucz do panelu kontrolnego
GDZIE : W Wagoniku [100] - [LA,CA]
UŻYCIE : Na Dużej platformie [99] do opuszczenia windy.
|
|
CONTROL ROOM KEY (UP KEY) - Klucz do panelu kontrolnego
GDZIE : W Pomieszczeniu kontrolnym [104] - [LB,CB]
UŻYCIE : W Pokoju kontrolnym [101] do przywołania windy.
|
|
WEAPON BOX KEY - Klucz do szafki z uzbrojeniem
GDZIE : W Korytarzu z wyrzutnią flar [95] (widoczny po wystrzeleniu flary)
UŻYCIE : Otwiera szafkę z uzbrojeniem w Pokoju z szafkami [129].
|
|
P. ROOM KEY - Klucz do Pomieszczenia kontrolnego
GDZIE : W Laboratorium doświadczalnym P4 [131] - [LB,CB]
UŻYCIE : Otwiera drzwi w Pomieszczeniu ze skrzynią [110].
|
|
MASTER KEY - Wytrych
GDZIE : Na podłodze w Generatorze [118] - [LB,CB]
UŻYCIE : Zmienia tor jazdy windy [117].
|
|
PLATFORM KEY - Klucz do furtki w Korytarzu obok Pociągu
GDZIE : Na podłodze w Tyle pociągu [138] - [LB,CB]
UŻYCIE : Otwiera furtkę w Korytarzu obok pociągu [137].
|
|
BLUE CARD KEY - Niebieska karta magnetyczna
GDZIE :
Od rannego policjanta w Pokoju zabaw [21] - [LA,CA]
Na skrzyni w Magazynie [41] - [LB,CB]
UŻYCIE : W komputerze w Holu [13] do otwarcia drzwi.
|
|
RED CARD KEY - Czerwona karta magnetyczna
GDZIE : W Prosektorium [62]
UŻYCIE : Otwiera drzwi do Zbrojowni [58].
|
|
LAB CARD KEY - Karta magnetyczna do Labolatorium
GDZIE :
W Laboratorium doświadczalnym P4 [131] - [LA,CA]
W Pokoju sypialnym [119] - [LB,CB]
UŻYCIE : Otwiera wszystkie drzwi z elektronicznym zamkiem.
|
|
|
|
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.
X